دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

کاربرد ژل های درموفیل

امروزه با توجه به روش ها و وجود ژل فیلرهای مختلف بسیاری از افراد که از ظاهر خود راضی نبوده و به دنبال از بین بردن چین و چروک های خود هستند می توانند از ژل های تزریقی استفاده کنند یکی از پرکاربردترین انواع ژل های تزریقی ژل درموفیل می باشد تزریق این ژل زیبایی و طراوات را به پوست شما باز می گرداند.

ژل درموفیل

یکی از محصولات زیبایی و ژل فیلرهای با کیفیت ژل درموفیل می باشد این ژل ساخت کشور فرانسه بوده و مزیت مهم آن گلوله و تکه نشدن ژل می باشد برای همین طرفداران زیادی دارد، از دیگر مزیت های این ژل می توان به تزریق آسان و بدون درد همچنین متورم نشدن محل تزریق اشاره کرد، به طور کلی از این ژل برای قسمت های مختلف مانند گونه، لب، چانه، زیر چشم، جوانسازی و رفع چین و چروک های پوستی استفاده می شود، ژل درموفیل در انواع مختلفی وجود دارد در ادامه به بررسی انواع این ژل موارد استفاده از هر یک خواهیم پرداخت.

ژل درموفیل REGULAR

این ژل یکی از پرکاربردترین ژل های درموفیل می باشد که بیش تر برای نواحی زیر چشم استفاده می شود، این ژل با حذف چروک های پوستی و بدون هیچ گونه عوارضی جوانی را به صورت شخص بازمی گرداند، به طور کلی برای به تاخیر انداختن پیری پوست و رفع چین و چروک های صورت، گردن و دست ها می توان از ژل درموفیل رگیولار استفاده کرد. استفاده از این ژل پوست را احیا کرده و رطوبت و شادابی را به صورت شما باز می گرداند.

ژل درموفیل HV

از این ژل فیلر برای پر کردن چین و چروک های پوست استفاده می شود، به طور کلی برای از بین بردن چروک های متوسط و عمیق صورت می توان از این نوع ژل درموفیل استفاده کرد، اگر به فکر بر طرف کردن خطوط لبخند و یا حجم دهی صورت خود هستید استفاده از این ژل یکی از موثرترین تزریق ها می باشد.

ژل درموفیل KISS

یکی از مهم ترین و تخصصی ترین موارد استفاده از ژل درموفیل کیس برای استفاده در نواحی اطراف لب ها و خطوط خنده می باشد، همان طور که اشاره شد محصولات درموفیل منشا غیر حیوانی دارد و برای همین به هنگام تزریق شخص هیچ گونه دردی را احساس نخواهد کرد علاوه بر بعد از تزریق عوارضی برای فرد ایجاد نخواهد شد. این ژل به عنوان پر کننده طولانی شناخته می شود.

مدت ماندگاری این ژل ها با توجه به نحوه و روش تزریق و شرایط جسمی هر فردی متفاوت خواهد بود ولی به طور کلی مدت ماندگاری این ژل بین 6 تا 2 سال می باشد. لازم به ذکر است تزریق این ژل ها باید توسط شخص متخصص صورت بگیرد.