دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

ماندگاری ژل رپلنژن چقدر است؟

آیا شما هم تاکنون به فکر درمان چین و چروک های صورت خود افتاده اید؟ آیا با انواع ژل فیلرها آشنا هستید؟ آیا نام ژل فیلر رپلنژن را شنیده اید؟ در مورد عوارض، کاربرد هر یک از این ژل ها چه می دانید؟ با نحوه ی مصرف هر یک از آن ها آشنا هستید؟ آیا دوست دارید با تزریق ژل و بدون عمل زیبایی به اصلاح فرم صورت و بدن خود بپردازید؟ آیا به فکر حجم دهی به قسمت های مختلف صورت خود هستید؟ اگر پاسخ شما به سوالات مطرح شما مثبت است می توانید تا پایان این مطلب با ما همراه  باشید ما قصد داریم در این مقاله به بررسی و معرفی ژل رپلنژن و انواع آن بپردازیم.

ژل رپلنژن

این ژل محصول کشور کره ی جنوبی می باشد و جزء با کیفیت ترین نوع ژل فیلرهای تزریقی در ایران می باشد، در تهیه ژل رپلنژن از هیالورونیک اسید استفاده شده است، این ژل در انواع مختلفی در بازار وجود دارد از مهم ترین کاربردهای این ژل فیلر می توان به برطرف کردن چین و چروک های سطحی و عمیق پوست، پر کردن زیر چشم، نواحی لب ها و اطراف آن، حجم دهی چانه و گونه ها و به طور کلی کانتورینگ صورت اشاره کرد از دیگر موارد مصرف این ژل اصلاح فرم قسمت های مختلف بدن می باشد.

ژل رپلنژن 20

همان طور که پیش تر اشاره شد هر یک از انواع مختلف ژل های رپلنژن برای قسمت های مختلفی از صورت و بدن استفاده می شود، پایه ی تمامی این ژل فیلرها ماده ای به نام هیالورونیک اسید است که باعث می شود بعد از تزریق شادابی و جوانی به شخص بازگردد، علاوه بر این تزریق ژل رپلنژن 20 هیچ گونه عوارضی برای شخص نخواهد داشت، ژل رپلنژن مدل بیست برای تمامی قسمت های صورت به جز نواحی زیر چشم استفاده می شود و تزریق آن به صورت زیر جلدی می باشد. ماندگاری این ژل ها بین 12 تا 18 ماه می باشد.

ژل رپلنژن فاین

این ژل برای برطرف سازی چین و چروک های عمیق و سطحی پوست استفاده می شود، از مهم ترین موارد مصرف این ژل می توان به تزریق برای زیر چشم و چروک های اطراف چشم اشاره کرد، علاوه بر این برای بین چشم ها و گردن نیز از این ژل استفاده می شود، تزریق ژل رپلنژن فاین هیچ گونه عوارضی برای شخص نخواهد داشت و ماندگاری آن در حدود 6 ماه می باشد.