دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

کاربرد انواع ژل پرفکتا

ژل های پرفکتا ساخت کشور فرانسه بوده و در 5 مدل مختلف برای قسمت های مختلف بدن در بازار وجود دارد، از ژل پرفکتا برای ناحیه ی لب ها استفاده می شود که در حدود 6 ماه ماندگاری دارد اما اگر از همین ژل برای زاویه سازی صورت و یا در نواحی چانه و گونه استفاده شود ماندگاری آن به 18 ماه خواهد رسید.

ژل های پرفکتا از جمله با کیفیت ترین ژل ها می باشند در ترکیبات ژل پرفکتا از هیالورونیک اسید استفاده شده است، یکی از مهم ترین مزایای این ژل ها در این است که در داخل سرنگ به راحتی حرکت کرده و در می توانید تزریق راحت تری را تجربه کنید، لازم به ذکر است کبودی حاصل از تزریق ژل پرفکتا در حدود 72 ساعت ماندگار خواهد بود و به هیچ عنوان احتمال گلوله شدن ژل وجود ندارد.

همان طور که پیش تر اشاره شد ژل پرفکتا در انواع مختلفی به بازار عرضه می شود و تزریق آن به صورت سطحی بر روی پوست انجام می شود. تزریق این نوع ژل هیچ گونه عوارضی ندارد و باعث تورم و حساسیت نخواهد شد برای همین تمامی افرادی که تمایل به جوانسازی پوست خود دارند می توانند از آن استفاده کنند در ادامه به بررسی و توضیح در خصوص هر یک از انواع ژل های پرفکتا خواهیم پرداخت.

ژل پرفکتا ساب اسکین

یکی از مهم ترین کاربردهای ژل پرفکتا ساب اسکین برای حجم دهی نقاط مختلف صورت و رفع چین و چروک های سطحی و عمیق پوست می باشد، در ترکیب این ژل از هیالورونیک اسید استفاده شده است. تزریق این ژل به صورت زیر جلدی می باشد علاوه بر این این نوع از ژل پرفکتا دارای دو محصول به صورت یک سرنگ 3 میل یا سه سرنگ 1 میل می باشد.

برای تزریق این ژل باید از سرنگ نازک و بسیار ظریفی استفاده شود تزریق این ژل باید توسط متخصص پوست و زیبایی انجام گیرد.

ژل پرفکتا کامپلیمنت                           

از این نوع ژل برای تزریق در زیر چشم و یا از بین بردن خطوط سطحی پوست و پیشانی استفاده می شود، ژل پرفکتا کامپلیمنت علاوه بر زیبایی و جوانسازی موجب کلاژن سازی پوست و آبرسانی به پوست صورت خواهد شد، تزریق این ژل هیچ گونه عوارضی را برای شخص به همراه نخواهد داشت و تمامی افراد می توانند از آن استفاده کنند، بهتر است برای حصول نتیجه ی بهتر هر سال یک بار برای تزریق این ژل اقدام کنید.

ژل پرفکتا درم

برای قسمت های مختلف صورت از جمله لب، گونه و بینی و همچنین از بین بردن چروک سطحی و خطوط صورت و حتی چروک های عمیق پوست که بر اثر افزایش سن ایجاد شده اند می توان از ژل پرفکتا درم استفاده کرد، این ژل با اثربخشی سریع می تواند جوانی و زیبایی را به شخص بازگرداند.

به دلیل غلظت ژل پرفکتا درم می توان از آن برای زاویه دهی و تزریق در بدن استفاده کرد. نکته ی قابل توجه در تزریق این ژل ها دائمی نبودن آن می باشد، لازم به ذکر است افراد بالای 18 سال در صورت مشاهده ی چین و چروک های زودرس پوستی می توانند از این ژل استفاده کنند.

ژل پرفکتا دیپ

با گذر زمان و افزایش سن پوست شخص دچار افتادگی و شل شدگی می شود علاوه بر این خطوط و چین و چروک های سطحی و عمیق بر روی پوست شخص ایجاد می شود در این صورت برای رفع این مشکلات می توان از تزریق ژل پرفکتا دیپ استفاده کرد، ژل های پرفکتا و ژل پرفکتا دیپ به عنوان یکی از با کیفیت ترین ژل فیلرهای تزریقی شناخته می شوند که تزریق آن هیچ گونه عوارضی را برای شخص به همراه نداشته و تمامی افراد می توانند از آن استفاده کنند.

به دلیل وجود محصولات فیک و تقلبی لازم است تمامی محصولات زیبایی و بهداشتی را از مجموعه ای مطمئن خریداری کنید تا بدون مشکل بتوانید تزریق را انجام دهید علاوه بر این تمامی این خدمات باید توسط فردی متخصص و با تجربه صورت گیرد.