دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

تزریق مزوژل برای چه افرادی مناسب نیست؟

کوکتل مزوتراپی یا محلول مزوتراپی تشکیل شده از مواد مغذی فراوانی است که کاربردهای مختلفی داشته و برای درمان در نواحی شل شده ی صورت و حتی ریزش موی سر نیز می توان از آن استفاده کرد، در محلول مزوتراپی تمامی ویتامین ها و پروتئین هایی که برای جلوگیری از ریزش مو و یا افتادگی پوست مفید هستند جای گرفته است بسیاری از پزشکان و متخصصان زیبایی و پوست و مو امروزه تزریق کوکتل مزوتراپی را اساس کار خود قرار داده اند چرا که از آن نتیجه گرفته و افراد بعد از تزریق رضایت کامل داشته اند.

تزریق کوکتل مزوتراپی توسط سوزن های مخصوصی که سری بسیار نازک دارند انجام می شود برای همین شخص هنگام تزریق به هیچ عنوان اذیت نخواهد شد البته می توان از کرم های موضعی و بی حس کننده در هنگام تزریق برای افراد نیز استفاده کرد که البته استفاده از آن به نظر پزشک متخصص بستگی دارد.

مزوژل جالپرو

این محصول ساخت کشور سوئیس و ایتالیا می باشد، مدت ماندگاری مزوژل جالپرو در حدود 18 ماه می باشد، به طور کلی برای از بین بردن چین و چروک های سطحی و ریز، جوانسازی، افزایش آبرسانی به پوست، از بین بردن شلی و افتادگی و در نهایت به تعویق انداختن آثار افزایش سن بر روی پوست خود هستید استفاده از مزوژل جالپرو به شما پیشنهاد می شود.

انواع مزوژل جالپرو

از این مزوژل علاوه بر صورت می توان در نواحی گردن و پشت دست نیز استفاده کرد، لازم به ذکر است مزوژل جالپرو در 2 مدل کلاسیک و HMW به فروش می رسد که البته نوع کلاسیک آن برای افراد جوان تر قابل استفاده بوده و با هدف جلوگیری از عوارض پیری تزریق خواهد شد و نوع دوم آن برای افراد مسن تر که رطوبت پوست خود را از دست داده اند و دچار خشکی پوست شده اند مناسب خواهد بود.

چه افرادی نباید مزوژل جالپرو تزریق کنند؟

  • افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند.
  • خانم های باردار
  • افرادی که سابقه آلرژی دارند.

ژل هایومکس

یکی دیگر از ژل فیلرهای پرکاربرد در زمینه ی زیبایی و جوانسازی پوست ژل هایومکس نام دارد، این ژل فیلر با مدت ماندگاری 6 ماه تا یک سال مورد توجه بسیاری از متخصصان و پزشکان قرار گرفته است، از این ژل می توان در موارد ذیل استفاده کرد:

  • رفع چین و چروک های سطحی و عمیق پوست
  • رفع خطوط دور لب
  • رفع خطوط خنده
  • اصلاح فرم بینی
  • تزریق در نواحی چانه و گونه

تزریق این ژل بسیار ساده بوده و تاثیرات آنی و فوری آن بعد از تزریق به سرعت قابل مشاهده است. تزریق ژل هایومکس هیچ گونه عوارضی برای شخص نخواهد داشت.