دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

دستگاه های مراقبت از پوست

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در کنار روش های درمانی فراوان از جمله تزریق و عمل های زیبایی روش های ساده تر دیگری نیز وجود دارد که افراد می توانند به راحتی از آن ها استفاده کنند و تمامی مشکلات و معایب پوستی خود را به سرعت برطرف سازند، بله درست است دستگاه های زیبایی فراوانی که امروزه در مدل ها و با کارایی های مختلف در بازار وجود دارند به نحوی طراحی شده است که فرد می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی مشکلات پوستی خود را به سادگی برطرف سازد.

ما در این مطلب قصد داریم به معرفی 3 نوع از معروف ترین دستگاه های زیبایی موجود در بازار که طرفداران زیادی دارد بپردازیم هر کدام از این دستگاه ها کاربرد مشخصی دارد شما با مطالعه ی این بخش می توانید با کسب اطلاعات مورد نیاز هر یک از دستگاه های مورد نظر را خریداری کنید.

دستگاه ماساژور سرد و گرم

اولین دستگاهی که ما قصد داریم در خصوص آن توضیحاتی برای شما ارائه کنیم دستگاه ماساژور سرد و گرم می باشد این دستگاه به عنوان یک لیفتینگ قوی عمل کرده و با دو سری سرد و گرم جوانی و شادابی را به صورت شما باز می گرداند.

سری سرد دستگاه: استفاده از سری سرد دستگاه ماساژور موجب بستن منافذ باز پوست، تسکین و رفع خستگی بوده و همچنین موجب روشن تر شدن پوست نیز می شود.

سری گرم دستگاه: سری گرم این دستگاه نیز سبب از بین رفتن چین و چروک های سطحی پوست ، کلاژن سازی و افزایش گردش خون خواهد شد.

مزایای استفاده از دستگاه ماساژور سرد و گرم

استفاده از این دستگاه موجب رفع خستگی، کلاژن سازی، درخشندگی، جوان سازی، سفیدی، از بین بردن چربی و رفع چروک های پوست خواهد شد.

دستگاه آر اف فرکشنال

یکی از مدرن ترین و جدیدترین دستگاه های زیبایی که برای جوان سازی پوست می توان از آن استفاده کرد دستگاه آر اف فرکشنال می باشد، این دستگاه از سوزن های بسیار نازک و ظریفی ساخته شده است که با ورود به پوست و پخش امواج رادیویی موجب گرمای پوست شده و همین امر سبب کلاژن سازی و افزایش کلاژن های پوست خواهد شد، یکی از مهم ترین مزایای استفاده از این دستگاه این است که گرمای ساطع شده به سطح پوست هیچ گونه آسیبی نمی رساند.

مزایای استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال

از این دستگاه می توان برای درمان چروک های پوستی به خصوص چروک های زیر چشم، درمان جوش، از بین بردن ترک های پوستی و اسکار، سفت کردن پوست استفاده کرد علاوه بر این استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال موجب بسته شدن منافذ باز پوست و کنترل چربی بیش از حد پوست خواهد شد.

دستگاه لیزر کیوسوئیچ

یکی دیگر از موثرترین و پرطرفدارترین دستگاه های زیبایی دستگاه لیزر کیوسوئیچ نام دارد از این دستگاه برای از بین بردن لکه های پوستی می توان استفاده کرد، استفاده از این دستگاه هیچ گونه خطر و عوارضی برای شخص نخواهد داشت، تنها ممکن است بعد استفاده از این دستگاه پوست شما دچار التهاب، قرمزی و پوسته پوسته شود که تمامی این مشکلات کوتاه مدت بوده و بعد از چند روز از بین خواهد رفت پس جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

مزایای استفاده از دستگاه لیزر کیوسوئیچ

از این دستگاه می توان برای از بین بردن کک و مک، لکه های قهوه ای روی پوست، پاک کردن تتو و برداشتن خال های مادرزادی استفاده کرد.