دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

انواع ژل ای پی تی کیو (Eptq)

عوامل محیطی مختلفی از جمله آب و هوا، نور خورشید علاوه بر عوامل دیگری مانند افزایش سن، ژنتیک می تواند بر زیبایی و جوانی پوست افراد تاثیر بدی داشته باشد، مواردی مانند افتادگی پوست، چین و چروک و لکه های پوستی برخی از دلایلی است که وجود آن ها باعث نارضایتی افراد می باشد اما امروزه به دلیل وجود ژل های تزریقی فراوانی که در بازار موجود است دیگر جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد چرا که با استفاده از این ژل ها بدون نیاز به عمل جراحی و با هزینه ای مناسب می توان جوانی و زیبایی را به چهره بازگرداند.

 علاوه بر این افرادی که از چهره ی خود راضی نیستند می توانند با کمک تزریق ژل به حجم دهی نواحی مختلف صورت و یا زاویه سازی  بپردازند البته تمامی این موارد باید توسط پزشک متخصص زیبایی و پوست انجام گیرد.

ژل های ای پی تی کیو به عنوان ژل جوان ساز و زاویه ساز معرفی شده است اثر درمانی این ژل را می تواند در همان ساعات بعد از تزریق ببینید در ادامه به معرفی 3 مدل از گروه ژل های ای پی تی کیو می پردازیم.

ژل Eptq S100

با گذر زمان و با افزایش سن پوست اطراف چشم به دلیل نازک و لطیف بودن دچار تغییراتی خواهد شد، یکی از موثرترین روش ها که می توان با حجم دهی زیر چشم گودی و یا چروک های آن را برطرف کرد ژل Eptq S100 می باشد، استفاده از این ژل مقرون به صرفه بوده و در حدود 8 ماه ماندگاری دارد.

ژل Eptq S300

اگر برای تزریق در نواحی اطراف لب ها و یا از بین بردن خط خنده به دنبال ژل فیلری موثر و ماندگار هستید استفاده از ژل Eptq S300 به شما پیشنهاد می شود، از این ژل می توان در درمان چین و چروک ها و پر کردن فرورفتگی های سطح صورت استفاده کرد، از این ژل فیلر در کلینیک های زیبایی استفاده شده است و متخصصین از آن رضایت کافی را داشته اند لازم به ذکر است مدت ماندگاری ژل ای پی تی کیو 300 در حدود 8 ماه می باشد.

ژل Eptq S500

یکی از ژل فیلرهای موثر برای زاویه سازی صورت و فرم دهی به فک و چانه استفاده از ژل Eptq S500 می باشد، این ژل که محصول کشور کره جنوبی است حاوی هیالورونیک اسید بوده و برای بدن هیچ گونه ضرری نخواهد داشت، ژل ای پی تی کیو مدل 500 با پر کردن گونه ها و تزریق در فک و چانه ها و مدت ماندگاری 9 ماه می تواند نواحی فرورفته ی صورت را حجیم کرده و موجب تناسب اجزای مختلف صورت شخص گردد.

عوارض تزریق ژل Eptq

به طور کلی تزریق این ژل عوارض خاصی برای شخص نخواهد داشت و تنها ممکن است شخص در نواحی تزریق دچار دردهای جزئی، تورم و کبودی شود که جای هیچ گونه نگرانی نداشته و بعد از چند روز بهبود خواهد یافت.