دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

فیلر صورت و تزریق ژل

اگر شما تمایل به برطرف سازی چین و چروک های پوست خود دارید، اگر به فکر برجسته سازی قسمت های مختلف صورت خود هستید، برای دوست دارید خطوط خنده و لبخند را از روی صورت خود محو سازید بهترین کار تزریق ژل فیلر می باشد، با تزریق ژل می توانید در سریع ترین زمان بدون گذران دوره نقاهت، بدون هیچ گونه عوارض و دردی تمامی نواقص صورت خود را برطرف ساخته و جوانی و شادابی را به پوست خود باز گردانید.

ما در ادامه مطلب قصد داریم شما را با 3 نوع از ژل های مقرون به صرفه و با ماندگاری مناسب آشنا سازیم.

ژل ژوویدرم ولیفت

امروزه یکی از بهترین و راحت ترین روش ها برای درمان چین و چروک های پوستی و بازگردانی جوانی و شادابی پوست تزریق ژل فیلرهایی مانند ژل ژوویدرم ولیفت می باشد، این محصول به عنوان یکی از بهترین محصولات ژوویدرم شناخته می شود، ژل ژوویدرم ولیفت ساخت کشور فرانسه بوده و به دلیل داشتن لیدوکائین شخص هیچ گونه دردی را هنگام تزریق احساس نخواهد کرد، تزریق این ژل برای شخص هیچ گونه عوارضی نخواهد داشت. میزان ماندگاری این ژل به عوامل مختلفی مانند نوع پوست و شرایط ژنتیکی مرتبط می باشد اما به طور میانگین در حدود 12 ماه می باشد.

ژل رووفیل اولترا ولوم

یکی از دیگر از ژل فیلرهای معروف که در گروه ژل رووفیل قرار دارد و بسیار پر کاربرد می باشد ژل رووفیل اولترا ولوم می باشد، این ژل با خاصیت پر کنندگی حجم از دست رفته ی پوست زیبایی و جوانی به پوست شما باز گردانده خواهد شد، از جمله مواد اولیه ی این ژل فیلر هیالورونیک اسید می باشد که با ترمیم و بازسازی خطوط ظریف، سطحی و عمیق پوست می تواند بدون نیاز به عمل جراحی شادابی را به شخص بازگرداند، از دیگر کاربردهای ژل رووفیل اولترا ولوم می توان به زاویه سازی و تزریق برای چانه و گونه اشاره کرد، ماندگاری این ژل در حدود 8 ماه می باشد.

ژل گانا HA

یکی دیگر از انواع ژل های زیبایی که هیچ گونه عوارضی برای شخص ندارد ژل گانا مدل HA می باشد، این ژل را می توان برای تزریق در نواحی مختلف صورت و بدن به منظور حجم دهندگی استفاده کرد، میزان دوام و ماندگاری ژل گانا در حدود 6 ماه می باشد، شخص در زمان تزریق این ژل هیچ گونه درد و عوارضی را حس نخواهد کرد. این شخص با بدن انسان سازگار می باشد.