دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

بهترین ژل تزریقی صورت

عوامل محیطی، افزایش سن، اثرات ژنتیکی و… همگی از جمله دلایلی هستند که باعث می شوند پوست اشخاص در معرض آسیب دیدگی قرار گیرد، اما امروزه وجود ژل های حجم دهنده با خاصیت پر کنندگی برای کاهش و یا حذف چروک های پوستی، لیفت دهی به صورت، بزرگ کردن قسمت های مختلف صورت مانند لب ها و گونه استفاه می شود، این ژل های تزریقی به عنوان یکی از بهترین راه کارها بدون نیاز به عمل جراحی شناخته می شود، بیش تر این ژل ها از ماده ای با نام هیالورونیک اسید تشکیل شده است که به دلیل وجود این ماده به طور طبیعی در بدن اشخاص هیچ گونه عوارضی برای شخص ایجاد نخواهد شد. امروزه تزریق ژل فیلرها یکی از پرطرفدارترین محصولات زیبایی هستند البته باید برای تزریق به پزشک زیبایی مراجعه شود تا هیچ گونه مشکلی برای شخص به وجود نیاید.

ژل مستر تریت

یکی از ژل فیلرهای پرطرفدار با خاصیت اثر بخشی فوری برای جوانسازی و رفع چین و چروک های صورت ژل مستر تریت نام دارد، همان طور که می دانید با افزایش سن پوست افراد با از دست دادن کلاژن دچار افتادگی خواهد شد برای همین تزریق این ژل می تواند برای تمامی اجزای صورت به جز نواحی زیر چشم باعث باز گردانی جوانی به شخص شود، این ژل ساخت کشور چین بوده و در ترکیبات آن از هیالورونیک اسید استفاده شده است برای همین تزریق آن هیچ گونه ضرری برای شخص نخواهد داشت البته برای تزریق این ژل فیلر حتما باید به متخصص پوست و زیبایی مراجعه کنید.

ژل های نورامیس

ژل های نورامیس در انواع مختلفی به بازار عرضه می شوند و از جمله مزایای این ژل ها می توان به ماندگاری بالاتر آن نسبت به ژل های موجود در بازار اشاره کرد، تزریق این ژل مقرون به صرفه می باشد البته لازم است بعد از تزریق این ژل شخص به مدت 2 ساعت از لوازم آرایشی استفاده نکرده و محل تزریق را سرد نگه دارد، لازم به ذکر است تزریق این ژل برای خانم های باردار و شیرده ممنوع می باشد.

ژل نورامیس دیپ

این ژل که در گروه ژل های نورامیس قرار دارد برای از بین بردن چروک های سطحی، نازک و عمیق پوست، کاهش خطوط لبخند و دور چشم قابل استفاده می باشد، عوامل متعددی از جمله از دست دادن چربی پوست باعث شل شدگی و افتادگی پوست خواهد شد تزریق ژل نورامیس دیپ چربی از دست رفته را به پوست شما باز خواهد گرداند.  بیش ترین کاربرد این ژل برای نواحی لب ها می باشد.

ژل نورامیس ولوما یکی دیگر از انواع ژل های نورامیس با نام ژل نورامیس ولوما شناخته می شود، این محصول به عنوان یکی از بهترین محصولات حجم دهی شناخته می شود، افرادی که دچار چین و چروک هستند یا برای کانتورینگ صورت یا حجم دهی در قسمت چانه به دنبال ژلی مقرون به صرفه هستند می توانند از ژل نورامیس ولوما استفاده کنند، این ژل با کیفیت بالایی ساخته شده است و در حدود 9 ماه ماندگاری خواهد داشت. بیش ترین کاربرد این ژل برای نواحی گونه، چانه و بینی می باشد.