دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

تفاوت ژل رپلنژن 20 و 40

یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین مزو ژل های ساخته شده محصول کشور ایتالیا می باشد، ژل پروفایلو از ماندگاری بالایی برخوردار است، از این مزوژل برای حالت دهی و فرم دهی قسمت های مختلف صورت و لیفت دهی به اجزای مختلف صورت شخص می توان استفاده کرد، ژل پروفایلو با 64 میلی گرم غلظت هیالورونیک اسید می تواند تمامی خطوط و چین و چروک های صورت شخص را بر طرف سازد، تزریق این ژل هیچ گونه عوارض و دردی در هنگام تزریق برای شخص نخواهد داشت.

این ژل با تولید کلاژن پوست باعث آبرسانی پوست شده و با رفع چروک های صورت به جوانسازی شخص کمک خواهد کرد، یکی از مهم ترین و بیش ترین کاربرد ژل پروفایلو استفاده از آن برای نواحی گردن می باشد. دوام و ماندگاری این ژل با توجه به شرایط هر فردی از جمله مسائل ژنتیکی و نوع پوست متفاوت خواهد بود ولی به طور کلی می توان به طور میانگین در حدود 6 ماه ماندگاری این ژل را تعیین کرد.

تفاوت ژل رپلنژن 20 و رپلنژن 40

از ژل رپلنژن 40 می توان برای قسمت های عمیق صورت استفاده کرد، برای تزریق در قسمت هایی مانند گونه و چانه می توان از این ژل استفاده کرد، این ژل در حدود 10 ماه ماندگاری داشته و برای قسمت هایی مانند خط لبخند، گونه و نواحی دور لب ها و برای حجم دهی به لب ها می توان از آن استفاده کرد. تزریق ژل های رپلنژن زیبایی و جوانی را به شخص باز می گرداند.

ژل رپلنژن 20 پلاس

استفاده از ژل رپلنژن 20 پلاس برای  بازسازی چربی از دست رفته ی پوست بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد، چرا که استفاده از آن نیاز به هزینه های اضافی برای عمل زیبایی نخواهد داشت، این ژل ساخت کشور کره جنوبی بوده و برای تزریق در نواحی لب ها می توان از آن استفاده کرد.

ژل  رپلنژن 20 و 40 از جمله پر کاربردترین ژل های گروه رپلنژن در ایران می باشند، ژل رپلنژن 20 پلاس از لیدوکائین تشکیل شده است.

ژل رپلنژن 40

از این ژل برای تمامی اجزا و قسمت های مختلف صورت به جز نواحی زیر چشم می توان استفاده کرد، بیش ترین کاربرد این ژل برای قسمت هایی مانند فک، گونه و زاویه سازی صورت می باشد که باید به صورت عمقی تزریق شود، از ژل رپلنژن 40 برای کانتورینگ صورت نیز می توان استفاده کرد، لازم به ذکر است در ساخت این ژل 24 میلی گرم هیالورونیک اسید می شود. ژل های رپلنژن از ماندگاری مناسبی برخوردار هستند.