دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

انواع ژل گانا برای جوانسازی پوست

یکی از محصولات با کیفیت و ساخت کشور کره ی جنوبی ژل گانا (Gana) می باشد در ساخت این ژل از هیالورونیک اسید استفاده شده است و همین امر سبب سازگاری این ژل با بدن شخص می شود، تزریق ژل گانا برای شخص هیچ گونه عوارضی نخواهد داشت، ژل گانا در انواع مختلفی در بازار موجود می باشد شما می توانید با توجه به ناحیه ای که قصد تزریق دارید ژل مورد نظر را از بین ژل های زیر انتخاب کنید. از ژل گانا برای تزریق در قسمت های مختلف صورت از جمله سیب گونه، پیشانی، زیر چشم و حتی جوانسازی و برطرف ساختن چین و چروک ها و خطوط صورت استفاده می شود.

  1. ژل گانا تایپ A
  2. ژل گانا تایپ B
  3. ژل گانا تایپ C

ژل گانا تایپ A

همان طور که اشاره شد ژل گانا در انواع مختلفی به بازار عرضه می شود، این مدل از ژل به عنوان کم ریسک ترین ژل شناخته می شود به طوری که برای شخص هیچ گونه خطری ندارد و برای قسمت های مختلفی از صورت هم چون گونه، چانه و زاویه سازی صورت از آن استفاده می شود، این ژل ماندگاری نسبتا بالایی دارد یعنی در حدود یک سال تا 18 ماه که نسبت به دیگر ژل ها ماندگاری طولانی تری می باشد، علاوه بر این برای جوانسازی و رفع چین و چروک های پوست نیز می توان از این ژل فیلر استفاده کرد، یکی از مهم ترین مزایای این ژل عدم حرکت آن بعد از تزریق می باشد یعنی بعد از تزریق همان قسمت دلخواه را پر خواهد کرد و هیچ حرکتی نخواهد داشت و ثابت خواهد ماند.

ژل گانا تایپ B

بیش ترین کاربرد ژل گانا تایپ B برای نواحی لب ها و اطراف آن می باشد البته برای بر طرف سازی خط و خطوط پیشانی نیز از این مدل ژل گانا استفاده می شود، به دلیل این که ph این ژل فیلر در حدود 3.7 می باشد ژل گانا مدل (بی) سازگاری مناسبی با بدن افراد داشته و برای آن ها هیچ گونه عوارضی ایجاد نخواهد کرد، این ژل بر خلاف ظاهری نرم ساختاری محکم دارد. اگر برای حجم دهی لب ها و یا برطرف سازی خطوط دور لب به دنبال ژل فیلری ماندگار هستید ژل گانا بهترین انتخاب است.

ژل گانا تایپ C                              

در موارد استفاده شده از ژل گانا مدل سی نشان داده شده است این ژل ها هیچ گونه تورم، کبودی و عوارضی را برای شخص به وجود نخواهد آورد، از این ژل برای نواحی پیشانی، زیر چشم ها و نواحی بالایی صورت استفاده می شود، مدت ماندگاری این ژل یک سال تا یک سال و نیم خواهد بود.

ژل های گانا مقرون به صرفه بوده و کاربردهای فراوانی دارد با توجه به نمونه های تقلبی بهتر است از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید ژل فیلرها کرده و برای تزریق حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید. لازم به ذکر است ژل های گانا قابلیت تزریق با هیالورون پن را خواهد داشت قابلیت مهمی که کم تر ژلی از آن برخوردار است.