دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

چه کسانی نباید ژل الراویه تزریق کنند؟

ژل های الراویه ساخت کشور کره ی جنوبی می باشد و کیفیت و حجم دهی مناسبی دارد، ماندگاری این ژل ها 6 تا 8 ماه می باشد، نکته ی قابل توجه در تزریق ژل های الراویه این است که این ژل ها را نباید با دیگر با ژل های دیگری ترکیب کرد علاوه بر این از ژل الراویه نباید استفاده ی مجدد کرد یعنی با باز کردن پک محصول و اتصال سر سوزن به آن باید تمامی محصول با همان یک مرتبه تزریق شود، ژل الراویه حجم دهی بسیار بالایی دارد نکته ی قابل توجه در تزریق این ژل این است که افرادی که دچار حساسیت های شدید و آلرژی هستند نباید از آن استفاده کنند. در ادامه به بررسی انواع ژل های الراویه به نام های ژل الراویه دیپ لاین و ژل الراویه اولترا ولوم خواهیم پرداخت.

چه افرادی نباید از ژل های الراویه استفاده کنند!

نکته ی قابل توجه در تزریق این ژل این است که افرادی که دچار حساسیت های شدید و آلرژی هستند، زنان باردار، جوانان کمتر از 18 سال و افرادی که بیماری های پوستی دارند نباید از این ژل های الراویه استفاده کنند.

 ژل الراویه دیپ لاین

این ژل یکی از انواع ژل های الراویه هستند، از این ژل برای تزریق در لب ها استفاده می شود، نکته ی مهم در خصوص تزریق این ژل جلوگیری از یخ زدگی آن است بهتر است تا 12 ساعت بعد از تزریق ژل الراویه دیپ لاین آرایش نکنید علاوه بر این سعی کنید تا دو هفته در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.

ژل الراویه اولترا ولوم

از این نوع ژل می توان برای زاویه سازی صورت و همچنین برجسته سازی قسمت هایی از صورت از جمله چانه و گونه استفاده کرد، مدت ماندگاری این ژل حدود 6 تا 8 ماه می باشد، به طور کلی خرید ژل های الراویه مقرون به صرفه بوده و افراد می توانند با مراجعه به متخصصین پوست و زیبایی تزریق را انجام داده و معایب صورت خود را برطرف سازند.