دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

معرفی ژل های هیادرم

ژل هیادرم یکی از مهم ترین و پرطرفدارترین محصولات زیبایی بوده که محصول کشور انگلستان می باشد، به دلیل این که در ساخت این ژل از هیالورونیک اسید استفاده شده است تزریق آن هیچ گونه عوارض و مسمویتی برای شخص ایجاد نخواهد کرد، این ژل را می توان بدون تزریق تست حساسیت به صورت مستقیم به پوست تزریق کرد. ژل هیادرم شامل 4 گروه مختلف به نام های ذیل می باشد :

  • ژل هیادرم کیس
  • ژل هیادرم فاین
  • ژل هیادرم اولترا دیپ
  • ژل هیادرم دیپ درم

هر کدام از این ژل ها برای قسمتی از صورت استفاده می شود برای آشنایی با کاربرد ژل های هیادرم، نحوه ی تزریق، مزایا و معایب این ژل فیلرها می توانید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید، قرار است در این مطلب در خصوص هر کدام از ژل های هیادرم توضیحاتی به شما ارائه شود:

ژل هیادرم کیس

همان طور که پیش تر اشاره شد در ساخت این ژل از هیالورونیک اسید استفاده شده است در این مدل 20 میلی گرم هیالورونیک اسید در میلی لیتر وجود دارد، از این ژل می توان برای از بین بردن خطوط لبخند استفاده کرد علاوه بر این برای حجم دهی لب ها و حاشیه لب می توانید از ژل هیادرم کیس استفاده کنید، این ژل به عنوان پر کننده و حجم دهنده شناخته می شود، تمامی ژل های پر کننده می توانند چین و چروک های سطحی و عمیق پوست را در سریع ترین زمان و به راحتی برطرف سازند، مدت ماندگاری این ژل بین 6 ماه تا یک سال می باشد. پس اگر به فکر حجم دهی لب ها و یا از بین بردن چروک های پوست خود هستید ژل هیادرم کیس مناسب ترین انتخاب است. البته تمامی این ژل ها باید توسط متخصصین پوست و زیبایی در مراکز معتبر انجام شود.

 ژل هیادرم فاین

از این ژل برای تزریق در زیر پوست استفاده می شود، ژل هیادرم فاین می تواند حجم از دست رفته ی پوست را که با افزایش سن ایجاد شده است بازگردانده و با رفع چین و چروک های پوست جوانی و شادابی را به فرد بازگرداند، از ژل هیادرم فاین می توان برای خطوط پیشانی و زیر چشم استفاده کرد، ژل هیادرم فاین هم نیازی به تست قبل از تزریق ندارد و به مدت 6 تا 12 ماه ماندگاری دارد. از آن جایی که در ساخت این ژل هم از هیالورونیک اسید استفاده شده است استفاه از آن هیچ گونه عوارضی نداشته از این ماده به میزان 20 میلی گرم در میلی لیتر استفاده شده است.

ژل هیادرم اولترا دیپ

افزایش سن، عوامل محیطی، ژنتیک و از دست دادن کلاژن پوست موجب مشکلات بسیاری برای شخص می شود از همین روی افراد با کمک تزریق ژل هیادرم اولترا دیپ می توان بدون نیاز به عمل زیبایی و بدون هیچ عوارض و دردی می توانند زیبایی و جوانی را به پوست خود بازگردانید، ماندگاری ژل هیادرم اولترا دیپ به مدت 6 تا 12 ماه می باشد علاوه بر این ژل هیادرم اولترا دیپ ساخت کشور انگلستان بوده و در ساخت آن از هیالورونیک اسید استفاده شده است، تزریق این ژل هیچ گونه عوارض و مسمومیتی برای فرد ایجاد نخواهد کرد، از ژل هیادرم اولترا دیپ می توان برای نقاطی مانند گونه، چانه، خط لبخند، اصلاح خطوط ماریونت (خط غم) استفاده کرد. میزان هیالوریک اسید در این نوع ژل هیادرم 23 میلی گرم در میلی لیتر می باشد.

ژل هیادرم دیپ درم

اگر برای لیفت صورت خود به دنبال عمل های جراحی هستید می توانید با کمک ژل هیادرم دیپ درم بدون عمل جراحی و به وسیله ی ژل قسمت هایی از پوست صورت که حجم آن کم و توخالی می باشد و حتی خطوط صورت را برطرف سازید آن هم در مدت زمان 30 دقیقه!

علاوه بر این برای کانتورینگ صورت و بادی می توان از ژل هیادرم دیپ استفاده کرد، از ماده ی هیالورونیک اسید به میزان 24 میلی گرم در میلی لیتر استفاده شده است، مدت ماندگاری این ژل هم حدود 6 تا یک سال می باشد همان طور که اشاره شد  ژل هیادرم دیپ درم هیچ گونه عوارض و مسمویتی برای فرد نداشته و می توان بدون تست حساسیت و به صورت مستقیم بر روی پوست از آن استفاده کرد.

از آن جایی که امروزه انواع ژل فیلرها به صورت فیک و تقلبی در بازار عرضه می شوند بهتر است برای تهیه ی این ژل ها از مراکز معتبر خریداری کنید. از جمله عوارضی که ژل های تقلبی برای افراد ایجاد می کند می توان به درد، تورم و از بین رفتن ماندگاری ژل زودتر از یک سال اشاره کرد.